viernes, 4 de diciembre de 2009

Q.....

(Ultimo mail enviado)
Q M'ho has tornat a fer.......
Q Mai aprenc la lliçó......
Q Sempre haurà algú.......
Q No sóc bo ........
Q Soc idiota .......
Q Sóc l'únic que t'ha permès tot.....
Q m'he lliurat literalment com mai vaig fer amb ningú.......
Q per tu hagués fet qualsevol bogeria..........
Q Sempre he estat enamorat de tu fins.........
Q s'ha acabat......
Q ni tan sols ens hem pogut conèixer del tot........
Q M'hagués agradat descobrir-lo........
Q Potser haguessis estat la dona de la meva vida........
Q Tinc un bon record.........
Q ho he intentat de totes les formes possibles.......
Q Sé que valc molt.......
Q soc un pobre imbècil q sofreix per tu........
Q Ja no estic enamorat de tu.........
Fins a sempre
Imagen: Fotograma de El Cielo Sobre Berlin - Vin Wenders

No hay comentarios:

Publicar un comentario